כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית
כתיבת תוכן שיווקי

תוכן שיווקי טוב, בשילוב תכנים ויזואליים כגון תמונות וסרטונים, מעביר לגולשים שנחשפים אליו את המידע הרלוונטי להם על העסק, תחומי התמחותו, השירותים או המוצרים שהוא מציע.

בנוסף, התוכן הזה צריך להציג את היתרונות של העסק, ליצור או לחזק את התדמית החיובית שלו בתודעת הגולשים ולכן חשוב שיהיה מעניין ורלוונטי.

מבחינה טכנית – רובוטים של מנועי חיפוש סורקים את התוכן לפני שעיניים אנושיות קוראות אותו ולאחר מכן מציגים אותו בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בהתאם לשאילתות של הגולשים.

מנועי החיפוש מסתמכים על תכנים בצירוף ביטויי מפתח שיוקלדו כשאילתות על ידי הגולשים.

מאמרים איכותיים יתרמו לביקורים רבים של גולשים ממוקדים שחיפשו שירותים שקשורים לתחום העיסוק של האתר.

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית צריכה להיות מושכת ומעניינת ובנוסף עליה לגרום לגירוי והנעת הקורא לפעולה הקפידו על סגנון ויצירת עניין החל בפסקה הראשונה של המאמר. פסקה זו מוטב שתהיה בנויה בצורת תוכן שיווקי שיסקרן את הקורא. גולש ממוצע אינו קורא את כל המאמר אלא למעשה סורק חלקים קצרים ממנו ועל כן חשוב שנעזור לו בבניית המאמר בצורה נכונה.

תוכן שיווקי יוצר הנעה לפעולה

אחת הסיבות שבכל אתר ובכל מאמר צריך להיות תוכן שיווקי לצד התוכן האינפורמטיבי הוא כי תוכן אינפורמטיבי לבדו לא יגרום לכך שהגולש יבצע פעולה, ומנגד תוכן שיווקי הוא גורם מניע לפעולה.

המינון של התוכן השיווקי במאמר צריך להיות כזה שמצד אחד יצור גירוי אך אסור לו להיות מכביד מצד שני. תדאגו לשלב את התוכן השיווקי במקומות הנכונים, ולא להעמיס את האתר עם תוכן שיווקי בלבד.

כתיבת תוכן איכותי צריך לכלול:

בה בעת שהגולשים מתרשמים מהמידע אודותכם הם גם יבצעו פעולות כמו השארת פרטים, שליחת אימייל, הרשמה, הרמת טלפון או ביצוע רכישה אונליין.
את כל אלו ניתן להשיג בעזרת מומחים לכתיבת תכנים – כותבי תוכן שיווקי מקצועיים בעלי ניסיון שהופכים את הידע שלהם להצלחה שלכם.

תשקיעו ביצירת תוכן בעל ערך אמיתי לגולש, וככל שהוא יותר איכותי – כן ייטב.

לחילופין, אם תרצו שאנו נכתוב עבורכם תכנים – צרו קשר, פרטו את בקשתכם ואנו נבצע עבורכם את המאמר על הצד הטוב ביותר.